کلیدواژه‌ها = نظریه داده بنیاد
ارائه الگوی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با تأکید بر مشارکت مشتریان در صنعت بانکداری

دوره 7، شماره 27، آذر 1402، صفحه 239-253

سکینه آقاجان‌پور؛ علیرضا روستا؛ احمد عسکری؛ فرزاد آسایش


تدوین و طراحی الگویی برای سنجش بلوغ مدیریت دانایی مشتری در صنعت حمل و نقل ریلی (شرکت راه آهن ج.ا.ا)

دوره 6، شماره 22، شهریور 1401، صفحه 197-232

نادر بهلولی؛ محمود اسماعیلی؛ مجتبی رمضانی؛ عباسقلی سنگی نورپور


الگوی پارادایمی مقابله با تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران بر اساس گفتمان امام و رهبری

دوره 1، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 7-35

فرهاد رهبر؛ اله‌مراد سیف؛ نبی‌اله دهقان؛ محمد فرج‌الله‌زاده؛ یحیی آل‌اسحاق


تدوین مدل شایستگی مدیران در جهت تحقق چشم‌انداز 1404

دوره 1، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 110-139

علی اصغر پورعزت؛ فاطمه فتحی؛ طیبه عباسی؛ عادله امیری سوادرودباری